Myynnin valmennukset

Myyntiprosessin suunnittelu

Myyntiprosessin suunnittelun valmennus auttaa rakentamaan tehokkaan, systemaattisen ja asiakaslähtöisen myyntiprosessin. Valmennus tarjoaa työkaluja ja käytännön oppeja, joiden avulla voidaan tunnistaa, tarkastella ja systematisoida myynnin jokaista vaihetta prospektoinnista jälkimyyntiin. Valmennus soveltuu sekä aloitteleville myyntiorganisaatioille että kokeneille tiimeille, jotka haluavat kehittää nykyisiä käytäntöjään. Laadimme valmennuskokonaisuudet tarpeiden mukaisesti ja ne voivat olla lyhyitä ja napakoita tietoiskuja, puolipäiväisiä tai kokopäiväisiä työpajoja tai useamman kerran koulutussarjoja.

Myyntiprosessin suunnittelun valmennus voi sisältää laajuudesta riippuen esimerkiksi seuraavia teemoja:

  • Myyntiprosessin vaiheet ja vuorovaikutuspisteet
  • Myyntiprosessin kartoitus
  • Asiakaspolun ymmärtäminen
  • Myyntimenetelmät
  • Myynnin mittarit ja seuranta
  • Asiakaslähtöisyyden vahvistaminen