Palvelumme

Myynnin, markkinoinnin ja varainhankinnan palveluita, jotka tulevat tarpeeseen.

Kapta perustettiin auttamaan yrityksiä ja muita organisaatioita toimimaan kestävämmin, vastuullisemmin ja vaikuttavammin. Tarjoamme laajamittaisia myynnin, markkinoinnin ja varainhankinnan operatiivisia ja strategisia palveluita sekä valmennamme yhteisöjä siirtämään toimintansa painopistettä kestävälle kurssille. Olemme yrityisesti asiakasrajapinnassa olevien toimintojen ammattilainen.

Ota yhteyttä

Myynti ja muut puhelintoiminnot

Kaikki myynti on kohtaamista, suhteiden ja yhteyksien luomista ihmisten ja organisaatioiden välille.

Toteutamme laaja-alaisia puhelintoimintojen palveluita puhelinmyynnistä bookkaukseen, kyselytutkimuksiin ja myynnin valmennuksiin.

Puhelin on säilyttänyt asemansa myyntiä tekevien ammattilaisen tärkeimpänä työkaluna. Puhelimella voidaan tavoittaa nopeasti suuria asiakasryhmiä ja saada aikaan välitön vuorovaikutus. Siihen moni uudenaikaisempi keino ei pysty.

Puhelinmyynnin viestinnällinen vaikutus on myös voimakas. Oikein toteutettuna puhelintoiminnoilla voidaan vahvistaa asiakassuhdetta ja antaa yrityksen brändille myönteistä näkyvyyttä.

Lupauksemme on toimia kestävästi, vastuullisesti ja ihmisläheisesti niin asiakkaidemme, toimeksiantajiemme kuin henkilökuntamme kanssa. Työmme pohjautuu eettiseen työnantajuuteen, oppivaan työkulttuuriin ja vahvaan ammattiosaamiseen.

Sillä tavoin rakennetaan hyvien ihmisten puhelinmyyntiyhtiö.

Puhelinmyynnin operatiivisen toteuttamisen lisäksi autamme ja valmennamme organisaatioita monissa eri myynnin keinoissa, myyntiprosessissa, myyntiorganisaation hallinnossa ja myynnin kehittämisessä.

Strateginen tukemme voi olla monenlaista, esimerkiksi liikkeenjohdon sparraamista, strategiatyön fasilitointia tai kehitysprojekteissa asiantuntijatukea. Voimme auditoida myynti- ja hankintaprosesseja päätöksenteon tueksi, tai tuottaa tiekarttoja ja suosituksia organisaation hankinnan kehittämiseksi.

Tukemme voi olla kevyttä tai syväluotaavaa — riippuen tarpeesta, ja toiveesta.

Varainhankinta

Varainhankinta on yhdistysrakenteen sokkeli. Vahvalle pohjalle rakennettu varainhankinta mahdollistaa yhdistyksen ydintoiminnan.

Toteutamme laaja-alaisia varainhankinnan palveluita televarainhankinnasta varainhankinnan valmennuksiin. Palvelumme skaalautuvat järjestöjen tarpeiden mukaan, oli kyse sitten pitkistä kampanjointikumppanuuksista tai järjestöjen johdon strategisesta tuesta.

Varainhankinnassa oleellista on kokonaisvaltainen ymmärrys ja läpinäkyvyys organisaation toiminnasta. Onnistuneen varainhankinnan keskeinen tavoite on ennustettavuus, jotta yhdistyksen toimintaa voidaan pitkällä aikavälillä suunnitella luotettavasti.

Tarjoamme tukea kaikkiin järjestön varainhankinnan kokonaisuuden vaiheisiin.

Olemme yhdistysvarainhankinnan erityisammattilaisia.

Kaptan kokemus järjestövarainhankinnasta kattaa yhteen laskettuna yli kolme vuosikymmentä, kymmeniä järjestöjä ja työskentelyä kansainvälisissä varainhankinnan rooleissa.

Markkinointiviestintä

Markkinointiviestintä on laaja kenttä erilaisia toimia, joille yhteistä on suora vaikutus brändiin. Vahvan brändin omaavat toimijat selviytyvät.

Myynti, markkinointi, varainhankinta ja viestintä asuvat organisaatiosta riippuen keskenään eri- tai samoissa osoitteissa. Termit ovat päällekkäisiä, ja monesti riippuu täysin vastaajasta, mitä niillä tarkoitetaan.

Kun puhumme markkinointiviestinnästä, puhumme erityisesti markkinoinnin keinoista ja työkaluista. Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisina tuemme organisaatioita monissa markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Tuotamme markkinointiviestinnän operatiivisia palveluita, kuten pieniä ja keskisuuria verkkosivuja ja verkkokauppoja, painomateriaaleja ja graafista suunnittelua ja sosiaalisen median markkinointia.

Strategisena kumppanina toteutamme brändiuudistuksia ja –ohjekirjoja, markkinointisuunnitelmia, sekä käyttäjä/asiakakokemuksen auditointia verkkosivujen, sisältöjen ja materiaalien osalta.

Rakenteellinen tuki

Hyvä hallintotapa on vahvan organisaation peruskivi. Sen päälle on helppo rakentaa vastuullista työtä.

Kaptan ydintehtävä on auttaa organisaatioita toimimaan paremmin. Hallinnon järjestäminen ajantasaiseksi, järjestelmälliseksi ja nykyaikaisten vaatimusten mukaiseksi on keskeistä organisaation toimintakyvylle.

Hyvällä hallinnolla organisaatio parantaa sen riskienhallintaa ja tehostaa sen toimintaa, mikä edelleen parantaa tehdyn työn vaikuttavuutta ja tuottavuutta.

Hallinnon järjestelmällisyydellä organisaation resursseja voidaan hyödyntää paremmin, oli kyse sitten henkilöstön työhyvinvoinnista, säädösten ja lain noudattamisesta tai kyvystä keskittyä organisaation ydintoimintoihin.

Tuemme organisaatioita hallinnossa niin strategisesta näkökulmasta kuin käytännön asioiden hoitamisessa silloin, kun syystä tai toisesta sisäiset voimavarat eivät riitä.