Muut puhelintoiminnot

Kyselytutkimukset

Kyselytutkimukset ovat tehokas tapa kerätä luotettavaa tietoa liiketoiminnan ohjaamista ja kehittämistä varten. Kyselytutkimuksia voidaan toteuttaa monin tavoin, mutta perinteisellä puhelimitse toteutettavalla kyselytutkimuksella on selvät omat hyötynsä. Kohderyhmään saadaan henkilökohtainen yhteys, ja haastattelutilanteesta voidaan kerätä myös epäsuoraa tietoa. Toteutamme kyselytutkimuksia yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat syventää ymmärrystään kohderyhmiensä tarpeista ja mielipiteistä. Palvelumme kattaa kaikki tutkimusprosessin vaiheet suunnittelusta raportointiin.

Kyselytutkimuksen toteutus alkaa tarvekartoituksella, jossa määritellään tutkimuksen tavoitteet ja kohderyhmät. Tämän pohjalta laadimme kyselyrungon, joka vastaa sekä tutkimuksen tavoitteita että kohderyhmän erityispiirteitä. Ellei valmista soitettavaa rekisteriä ole olemassa, voimme toimittaa myös kohderyhmäpoiminnan.

Tutkimusvaiheessa toteutamme tiedonkeruun puhelinhaastattelujen avulla. Haastattelijamme varmistavat, että vastaukset ovat laadukkaita ja vastaavat ennalta määriteltyjä kriteereitä. Kun tiedonkeruu on valmis, analysoimme tulokset ja koostamme niistä kyselytukimusraportin, joka sisältää keskeiset havaintomme sekä suositukset jatkotoimenpiteille.

Kyselytutkimukset ovat olennaisia silloin kun tarvitaan ajantasaista tietoa päätöksenteon tueksi. Tutkimus auttaa tunnistamaan niin vahvuuksia kuin kehityskohteitakin. Tutkimuksemme tarjoavat konkreettisia työkaluja strategiseen suunnitteluun ja liiketoiminnan kasvuun.

Puhelimessa toteutettavan kyselytutkimuksen voi tarvittaessa yhdistää myös sosiaalisessa mediassa samanaikaisesti toteutettavaan kyselyyn. Tutkimuksen pohjalta on hyvä jatkaa myös tulosten purkuun ja käyttöönottoon esimerkiksi työpajan merkeissä.