Online

Verkkosivut ja verkkokaupat

Verkkosivuista on tullut viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana yksi keskeisimmistä markkinoinnin, viestinnän ja myynnin työkaluista. Kun ihminen nykypäivänä muodostaa toimijasta brändimielikuvaansa, ovat verkkosivujen ilme, käytettävyys ja sisältö keskeisessä asemassa. Verkkosivujen tuottaminen itse on helpottunut varsinkin viime vuosina, mutta suunnittelun ja käytettävyyden periaatteiden hallinta ovat oma ammattitaitonsa. Asiantuntijalta tilatut verkkosivut ovat säilyttäneet arvonsa, ja laadukkaiden sivujen tärkeys on nykypäivänä korostunut. Toteutamme nykyaikaisia pieniä ja keskisuuria verkkosivuja ja verkkokauppoja siten, että markkinoinnin ja myynnin rooli on erikseen huomioitu suunnittelutyössä.

Verkkosivujen tekoprosessi alkaa kartoitusvaiheella, jossa määritellään projektin laajuus, aikataulu, sivujen yksityiskohdat ja käytettävät tekniset ratkaisut. Kartoitusvaiheesta piirrämme havainnekuvat sivuston ulkoasusta ja toiminnalisuuksista, joiden hyväksymisen jälkeen siirrymme toteutusvaiheeseen.

Pienten ja keskisuurten verkkosivujen ja verkkokauppojen toteutusvaihe kestää tavanomaisesti noin kuukauden, riippuen lisätoiminnallisuuksien tarpeista. Toteutusvaiheessa voimme tarvittaessa myös siirtää sisältöjä valmiiksi sivuille. Toteutusvaiheen jälkeen sivusto testataan kattavasti ja lopputuotteesta tarkistetaan tietoturva, hakukoneoptimointi ja toimivuus eri laitteilla ja selaimilla.

Toteutamme verkkosivuja pääasiassa WordPress-alustalle, ja verkkokaupparatkaisunamme käytämme WooCommercea. Toteutamme tarpeen mukaan myös sivustouudistuksia ja käyttäjäystävällisyyden- sekä teknistä optimointia olemassa oleville verkkosivuille. Tarvittaessa tarjoamme verkkosivuille myös sivutilan ja verkkotunnuksen.