Televarainhankinta
Kuukausilahjoittajakonversio
Kuukausilahjoittajakonversio televarainhankinnan keinoin on tuotto-odotukseltaan keskimäärin parhaita varainhankinnan toimenpiteitä, mitä yhdistykset voivat tehdä. Monessa mielessä se on ammattimaista varainhankintaa tekeville organisaatioille varainhankinnan kehityskaaren luontainen päämäärä. Toteutamme kuukausilahjoittajien hankintaa lyhyinä kampanjoina tai pitkinä kumppanuuksina, ja toimintamme on rakennettu skaalautumaan varainhankinnan kasvaessa. Olemme erikoistuneet ammattimaista varainhankintaa tekevien – tai sitä tavoittelevien – yhdistysten tarpeisiin.
Kuukausilahjoittajien konversio alkaa kartoitusvaiheella, jonka tavoitteena on varmistaa, että yhdistyksellä on menetelmää varten tarpeelliset valmiudet. Lupien lisäksi järjestelmien ja kuukausilahjoittajiin liittyvien prosessien on hyvä olla ajan tasalla, ja lojaliteetin toimenpiteisiin on syytä olla valmistauduttu, jotta televarainhankinnan tulokset saadaan hyödynnettyä koko kaarelta. Palvelumme on tarvittaessa kokonaisvaltaista: tuemme myös kuukausilahjoittajien hankintaa aloittelevia organisaatioita esimerkiksi kehitysprojektein, jotta yhdistyksen muut prosessit ja toiminnot tukevat kuukausilahjoittajien hankintaa ja lahjoittajarekisterin hallintaa.
Kartoitusvaiheen jälkeen käynnistämme konversiokampanjoinnin sovitun aikataulun ja suunnitelman mukaisesti. Soitettava rekisteri voi olla yhdistyksen aikaisempia kertalahjoittajia tai muita kontaktoitavia listoja, tai kohderyhmiä voidaan hankkia kohderyhmäpoiminnan keinoin. Tuotamme tarvittaessa kampanjan sisällöt tai ne voidaan tuottaa yhteistyössä asiakkaan kanssa. Toteutamme kampanjaan liittyvät koulutukset yhdessä asiakkaan kanssa tai kartoitusvaiheen tietojen pohjalta.