Muut puhelintoiminnot

Vaikuttamiskampanjointi

Vaikuttamiskampanjoinnin tavoitteet voivat olla moninaiset. Sen tarkoituksena voi olla kiinnostuksen herättäminen tai sitouttaminen esimerkiksi yhteiskunnallisiin tai hyväntekeväisyyden aiheisiin. Esimerkkinä vaikuttamiskampanjoinnista voi olla esimerkiksi innostaminen kunnallisaloitteen laatimiseen tai vetoomuksen allekirjoittamiseen. Kampanjointi yhdistää tehokkaan viestinnän tavoitteelliseen vaikuttamiseen, ja sillä voidaan saavuttaa suuriakin kohderyhmiä nopeasti. Puhelimitse toteutettuna kampanjointi on tehokas työkalu yhteiskunnallisen tietoisuuden ja osallistumisen edistämiseen.

Onnistuneen vaikuttamiskampanjan perustana on onnistunut yhteinen suunnitteluvaihe ja kohderyhmien tunnistaminen. Tämän jälkeen autamme suunnittelemaan tai tarpeen mukaan suunnittelemme kampanjan viestit niin, että ne vetoavat kohderyhmän arvoihin ja kampanjoinnin päämääriin. Koska vaikuttamiskampanjoinnissa keskeistä on myös puhelinhenkilöstön sisällöllinen kompetenssi, asiakkaan on hyvä osallistua kouluttamisvaiheeseen myös itse.

Puhelimitse toteutetun vaikuttamiskampanjoinnin hyötynä on henkilökohtainen ja vaikuttava viestintä. Puhelimitse toteutettavat kampanjat mahdollistavat yksilöllisen ja suoran vuorovaikutuksen kohderyhmän kanssa, ja puhelun aikana ihmisten on myös mahdollista saada vastauksia aiheesta nouseviin kysymyksiin. Kuten muissakin puhelinmetodeissa, myös vaikuttamiskampanjoinnin kautta voidaan kerätä tietoa ihmisten mielipiteistä tai suhtautumisesta kampanjoinnin kohteena olevaan aiheeseen.

Huolehdimme koko prosessin hallinnasta suunnittelusta toteutukseen, ja kampanjoinnista tuotetaan kattava loppuraportti.