Asiakaspalvelu
Inbound ja outbound -asiakaspalvelu
Asiakaskokemukseen keskittyminen on modernin asiakasrajapinnassa toimivan organisaation onnistumiselle keskeistä. Organisaation elinkaarella tietyssä kasvun vaiheessa nähdään, että yhä enemmän työaikaa kuluu asiakkaiden tai lahjoittajien suoraviivaisten kysymysten käsittelyyn. Jos asiakaspalvelun paineen kasvu on jatkuvaa, mutta asiakaspalvelua ei syystä tai toisesta ole mahdollista tai tarpeenmukaista ottaa organisaatioon sisään, asiakaspalvelu on syytä ulkoistaa. Ulkoistamalla asiakaspalvelun aikaa ja resursseja vapautuu tehokkaasti itse ydintyön tekemiseen. Toteutamme asiakaspalvelua laaja-alaisesti jatkuvana palveluna.
Asiakaspalvelun ulkoistaminen on luonnollinen osa organisaation elinkaarta. Oikein toteutettuna, läpinäkyvänä ja hyvin dokumentoituna toimintona se edistää myös asiakasymmärrystä, joka on suoraan verrannollinen organisaation kykyyn toteuttaa ydintoimintaansa ja kehittää brändiään.
Ulkoistetun asiakaspalvelun peruskivi on selkeä määrittely vastuista ja siitä miten eri tilanteissa asiakaspalvelun toivotaan toimivan. Tästä syystä jokainen asiakaspalvelutoimeksiantomme alkaa kartoitus- ja määrittelyvaiheella, jossa määrittelemme toiminnan laajuuden, tavoitteet ja yksityiskohdat. Asiakaspalvelulle oleellinen tavoite on sisäistää organisaation brändi, sanankäyttö toimintatavat, jotta viestintä säilyy eheänä ja yhdenmukaisena kaikissa asiakkaan kohtaamispisteissä.
Tarjoamme organisaatioille yksilöityjä ulkoistetun asiakaspalvelun palveluita: vastaamme tarpeiden mukaan inbound-soittoihin, sähköpostiin tai chattiin ja toteutamme asiakaspalvelun asiakkaan suuntaan kohdistuvaa viestimistä. Tarjoamme myös yksilöidysti muita back-office –palveluita.
Asiakaspalveluumme sisältyy luonnollisesti kattava raportointi ja dokumentaatio asiakkaan toivomalla laajuudella.