Rakenteelliset valmennukset

Asiakaspalvelun myyntivalmennus

Asiakaspalvelun myynnin erityisvalmennuksessamme keskitymme asiakaspalvelun myynnillisten tai varainhankinnallisten kyvykkyyksien vahvistamiseen. Valmennus on suunnattu asiakaspalvelua tekevälle henkilöstölle, joka työssään kohtaa myös myynnillisiä tilanteita tai mahdollisuuksia. Opimme myynnin ja asiakaspalvelun eroista, kohtaamisen tunnistamista sekä käymme läpi myynnin menetelmiä ja tulostavoitteellisuutta. Valmennus voi olla kokopäiväinen työpaja tai useamman valmennuskerran sarja, jonka aikana otamme myös opittuja taitoja käytäntöön.

Asiakaspalvelun myyntivalmennus voi sisältää laajuudesta riippuen esimerkiksi seuraavia teemoja:

  • Asiakaskokemus ja myynti
  • Myynnin menetelmät
  • Kohtaamistilanne
  • Roolit ja roolin vaihtaminen
  • Tulostavoitteellisuus